השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליגה תשתיות וכבישים בע"מ

המלצה:

המלצה על בקרת איכות בפרויקטים צור הדסה השלמת פריצת כבישים לכל האתר וחומת שמואל קו ביוב ודרך ביוב בשצ"פ 101 על ידי מבקר האיכות אינג' איגור קורן ובקר האיכות ולדיסלב זאיונץ'.

חברת ליגה תשתיות בע"מ ביצעה עבודות פיתוח בפרויקט צור הדסה השלמת פריצת כבישים לכל האתר בהיקף כספי של כ-11,000,000 ₪. אינג' איגור קורן ולדיסלב זאיונץ' ביצעו בקרת איכות על העבודות במסירות,מקצועיות רבה וזמינות נאותה, תוך הקפדה על ביצעו תקין של העבודה ודרישות מנהל העבודה. הפרויקט מבוצע מ-2014 והיום נמצא בשלבי סיום.

בפרויקט חומת שמואל קו ביוב ודרך ביוב בשצ"פ 101, חברתנו ביצעה עבודות פיתוח בהיקף של כ-2,500,000 ₪. וגם כאן אינג' איגור קורן וליסלב זאיונץ' ביצעו בקרת איכות על העבודות במסירות,מקצועיות רבה וזמינות נאותה, תוך הקפדה על ביצעו תקין של העבודה ודרישות מנהל העבודה.

בכבוד רב,

אלי שם טוב – מנכ"ל

חב' ליגה תשתיות בע"מ

יוסף אברהם, מנהל פרויקטים

זכינו בקבלת הסיוע המקצועי מכל מידי הצוות של חברת סקוודקס הנדסה בע"מ. הזמינות שלכם, המקצועיות והמהירות המרשימה בה בוצעה כל משימה הביעה להשלמת הפרויקט במהירות ובצורה המדויקת ביותר.

מרינה כץ, מנהלת צוות

רצינו להודות לכל אחד ואחת מהצוות המקצועי של Squadex! תודה על העזרה בניהול הפרויקט ובקרת איכות אשר הושלמה בצורה יוצאת מן הכלל. כל אדם שהיה מעורב בפרויקט התאפיין במקצועיות, חיוך ומוסר עבודה גבוה. תודה על הכל!

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שירותי שיווק באינטרנט שירותי שיווק באינטרנט