השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה

לסיוע בתחום הבניה, תחום התשתיות, כבישים ופיתוח, פנו אל סקוודקס הנדסה בע"מ. ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה מתבסס על שלבים שונים. החל מתיאום התכנון, ביצוע הבקרה על הפרויקט, בחירת הקבלנים והספקים השונים ועד ניהול והפיקוח בפועל והשלמת העבודה – יש לבצע כל שלב ושלב כראוי. על מנת לוודא כי הפרויקט מתנהל כהלכה, ולהיות עם יד על הדופק לאורכו, יש לפנות אל סקוודקס הנדסה בע"מ. חברה זו מתמחה בהצלחה בניהול פרויקטים בבניה ובפיקוח עליהם, לצד בקרת איכות לתשתיות, תכנון כבישים, כמאות ועוד.

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה – שלבי העבודה השונים 

בין אם מדובר בבניית בתים פרטיים, בנייני מגורים או שמא מדובר במבנים מסוגים אחרים, יש לנהל את תהליך העבודה כראוי. כאשר אנו מדברים על מלאכת ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה, הכוונה למספר שלבים עיקריים:

  • במסגרת השלב הראשון בתהליך, יש לבצע את תיאום התכנון של הפרויקט. שלב זה כולל, בין היתר, את אפיון הפרוגרמה על פיה תתבצע הבניה, ניהול התכנון כמו גם תכנון המכרז לקבלנים.
  • בקרה מקיפה על תכנון העבודה. שלב הבקרה כולל, בין היתר, את קיומן של ישיבות תכנון קבועות, אישור התכנית של ביצוע הבניה, בחינת כתבי הכמויות ואישורן ועוד.
  • בחירתם של קבלני הביצוע.
  • שלב ניהול הפרויקט והפיקוח עליו. שלב זה כולל את מלאכת הפיקוח העליון באתר הבניה, הפיקוח על החשבונות של הקבלן והבקרה על כך, קבלת הפרויקט ומסירתו ועוד.

שלבי העבודה הללו יש לבצע היטב – תוך שיתוף פעולה עם אנשי המקצוע המתאימים. אנו מדברים, כמובן, על חברת סקוודקס הנדסה בע"מ. באמצעות שיתוף פעולה מקצועי זה, תתקבל התוצאה הרצויה. כמו כן, ניתן לפנות אל החברה גם לצורך סלילת כבישים ברחבי הארץ, חישוף תשתיות ועוד. 

ניהול ופיקוח פרויקטים בבניה מקצועי, האיכותי והאדיב ביותר

תהליך הניהול והפיקוח על הבניה הינו משמעותי והכרחי להצלחת הפרויקט. בכדי לוודא כי פרויקט הבניה מתנהל כראוי, וכי אתם עומדים בלוחות הזמנים, יש לפנות אל המומחים בתחום: חברת סקוודקס הנדסה בע"מ. עובדי החברה הינם בעלי מקצוע מנוסים בתחומם, ומספקים ללקוחותיהם את השירות המקצועי, האיכותי והאדיב ביותר.

פיקוח וניהול פרויקטים בבניה

לסיוע בתחום הבניה, תחום התשתיות, כבישים ופיתוח, פנו אל סקוודקס הנדסה בע"מ. כאשר אנו מדברים על פיקוח וניהול פרויקטים בבניה, תשתיות ופיתוח, הכוונה לאחת העבודות החשובות ביותר, המשפיעות באופן ישיר על טיב הבניה. על מנת לקבל מידע נוסף בתחום זה, צרו קשר עם סקוודקס הנדסה בע"מ. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום ניהול ופיקוח על פרויקטים בבניה. כמו כן, חברה מנוסה זו מציעה שירותים מתקדמים בתחום תכנון וסלילת כבישים, בקרת איכות לתשתיות ועוד. 

פיקוח וניהול פרויקטים בבניה – לבצע את כל שלבי העבודה באחריות

את תהליך הבניה בארץ יש לבצע בהתאם לדרישות ולתקנות המחמירות ביותר. לשם כך, נדרש שיתוף פעולה עם סקוודקס הנדסה בע"מ – הפועלת בתחום פיקוח וניהול פרויקטים בבניה, התשתיות והפיתוח. חברה זו מחזיקה בהכשרה, בניסיון ובידע בתחום, ותלווה את הפרויקט שלב אחר שלב. כך הלקוח, מזמין הפרויקט, יהיה שבע רצון בסיום העבודה.

מחפשים גם אתם אחר מומחה בתחום הפיקוח והניהול של פרויקטים בבניה, בתשתיות ובפיתוח? אין ספק, הבחירה בחברת סקוודקס הנדסה בע"מ היא הנכונה ביותר. צוות המומחים של החברה מחזיק בניסיון בניהול מגוון פעולות. פעולות אלו כוללות, בין היתר, בדיקה כי התכניות מתבצעות בהתאם למה שנקבע. כמו כן, בעל מקצוע זה יעבוד אל מול הקבלן ויוודא כי מלאכת העבודה והתיקונים השונים עומדים בהתאם לסטנדרט. מעבר לכך, המפקח והמנהל על פרויקט הבניה יתאם את העבודה אל מול המהנדסים והיועצים השונים בהתאם לקצב התקדמות הבניה, יפתור את הבעיות המתעוררות לאורך הפרויקט, יאשר את סיומם של השלבים השונים – וידווח מדי יום על הנעשה בפרויקט.

לצד שירותים מסוג זה ניתן לפנות אל סקוודקס הנדסה בע"מ גם לצורך מגוון שירותים חשובים נוספים, כדוגמת תכנון וסלילת כבישים, חישוב כמויות לכבישים ולתשתיות ועוד.

פיקוח וניהול פרויקטים בבניה עם המקצוענים בתחום

החל מתכנון מוקדם, ליווי צוות היועצים, פניה אל הקבלנים ועריכת החוזה מולם, תיאום ציפיות מול הרשויות המקומיות ומנהלי המקרקעין, אפיון וגיבוש תכנית העבודה, הגדרת התפקידים השונים, קביעת לוחות זמנים ועד מתן פתרונות הנדסיים ופתרון בעיות בשטח – ניהול ופיקוח בפרויקט בניה הינו חשוב ביותר. על מנת להתחיל את הפרויקט ברגל ימין, יש לפנות אל סקוודקס הנדסה בע"מ. 

יוסף אברהם, מנהל פרויקטים

זכינו בקבלת הסיוע המקצועי מכל מידי הצוות של חברת סקוודקס הנדסה בע"מ. הזמינות שלכם, המקצועיות והמהירות המרשימה בה בוצעה כל משימה הביעה להשלמת הפרויקט במהירות ובצורה המדויקת ביותר.

מרינה כץ, מנהלת צוות

רצינו להודות לכל אחד ואחת מהצוות המקצועי של Squadex! תודה על העזרה בניהול הפרויקט ובקרת איכות אשר הושלמה בצורה יוצאת מן הכלל. כל אדם שהיה מעורב בפרויקט התאפיין במקצועיות, חיוך ומוסר עבודה גבוה. תודה על הכל!

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

שירותי שיווק באינטרנט שירותי שיווק באינטרנט